Blog Tirsped

Spedycja morska

Informacja dla klientów: sytuacja w porcie Yantian
1280 854 Blog Tirsped
Gwałtowny wzrost cen frachtu – padły kolejne rekordy
1280 718 Blog Tirsped
Incoterms 2020 dla każdego rodzaju transportu - aktualizacja 2021
Incoterms 2020 – reguły dla każdego środka transportu
1280 718 Blog Tirsped

Aktualności z firmy

Aktualności ze świata logistyki

Unia Europejska - redukcja śladu węglowego
Europosłowie poparli cele ws. redukcji emisji CO2
1280 853 Blog Tirsped
CBAM – nowy obowiązek dla importerów
1280 853 Blog Tirsped
Polska wymiana gospodarcza ze Słowacją
1183 887 Blog Tirsped

Magazynowanie

Just In Time
150 150 Blog Tirsped
Europaleta
150 150 Blog Tirsped
Fumigacja
150 150 Blog Tirsped

Obsługa celna

Deklaracja Intrastat krok po kroku – jak wypełnić?
1280 853 Blog Tirsped
PUESC – wszystko, co warto wiedzieć
150 150 Blog Tirsped
Rejestr zgłoszeń SENT na Platformie PUESC – co warto wiedzieć?
1280 962 Blog Tirsped

Spedycja drogowa

Konwencja ATP
Czego dotyczy konwencja ATP?
2119 1415 Blog Tirsped
Cross-docking – na czym polega i jakie ma znaczenie?
1195 877 Blog Tirsped
Pierwszy suchy port w Finlandii otwarty
1920 1281 Blog Tirsped

Towary niebezpieczne

Słownik spedytora

Konwencja ATP
Czego dotyczy konwencja ATP?
2119 1415 Blog Tirsped
Cross-docking – na czym polega i jakie ma znaczenie?
1195 877 Blog Tirsped
Co-packing - dla kogo i na czym polega?
Na czym polega co-packing?
1280 854 Blog Tirsped

Brexit

Statystyki handlu

Handel z USA – co najczęściej eksportujemy, a co importujemy?
1920 1258 Blog Tirsped
Handel z Niemcami – co najczęściej przywozimy i wywozimy?
1280 782 Blog Tirsped
Handel z Turcją – sytuacja w imporcie i eksporcie
1920 1220 Blog Tirsped