Blog Tirsped

Spedycja morska

Przyszłość statków kontenerowych – czym będą zasilane?
2121 1413 Blog Tirsped
Polskie porty morskie umacniają swoją pozycję na Morzu Bałtyckim
1920 1298 Blog Tirsped

Aktualności z firmy

Podsumowanie roku 2023 w branży logistycznej
1255 836 Blog Tirsped
Logistyka magazynowa – rozmowa ze Sławomirem Kosior
1500 1120 Blog Tirsped

Aktualności ze świata logistyki

Polskie porty morskie umacniają swoją pozycję na Morzu Bałtyckim
1920 1298 Blog Tirsped

Magazynowanie

Transport towarów wysokiej wartości – wyzwania i zagrożenia
1254 836 Blog Tirsped
Raport o ecommerce 2023
Raport o rosnącym znaczeniu e-commerce w Polsce i Europie (2023)
1279 854 Blog Tirsped

Obsługa celna

Intrastat – nowa instrukcja i progi statystyczne 2024
1254 836 Blog Tirsped
Wytyczne dla podmiotów zgłaszających CBAM
1279 853 Blog Tirsped
Karnet ATA
Czym jest karnet ATA?
1254 836 Blog Tirsped

Spedycja drogowa

Słowacja wśród krajów z systemem EETS
1900 1262 Blog Tirsped
TEN-T
Uzgodniona wizja europejskiej infrastruktury transportowej TEN-T
1289 814 Blog Tirsped

Towary niebezpieczne

Zasady transportu towarów niebezpiecznych – przepisy prawne
1254 836 Blog Tirsped
Przewóz materiałów niebezpiecznych – obowiązki przewoźnika ADR
1280 853 Blog Tirsped

Słownik spedytora

Numer GMR – czym jest i jak go uzyskać?
1254 836 Blog Tirsped
Rodzaje zabezpieczeń towarów w transporcie
1920 1325 Blog Tirsped
Przewóz cross-trade – wszystko, co warto wiedzieć
1920 1280 Blog Tirsped

Brexit

Numer GMR – czym jest i jak go uzyskać?
1254 836 Blog Tirsped

Statystyki handlu

Flaga Bułgarii - transport do Bułgarii
Polska wymiana gospodarcza z Bułgarią
1254 836 Blog Tirsped
Sytuacja w branży automotive
Raport o sytuacji w branży automotive 2022/2023
1920 1281 Blog Tirsped